diumenge, 26 de novembre del 2017

TOTS - NADALA - M'AGRADA EL NADAL

Cançó: M'agrada el Nadal
Autora: Dàmaris Gelabert





M’agrada el Nadal, faig petons i regals.
Els carrers i els balcons, plens de llums i colors. 
M’agrada el Nadal, un pessebre com cal,
pastorets i torrons i cançons vora el foc. 

Quan miro la nit veig el vidre entelat, 
escric amb el dit Bon Nadal i un desig.

Vull un tall de torró pel pastor Rovelló 
i carbó dins d’un sac, pel dimoni escuat. 

Vull un somni de neu per baixar amb un trineu 
poder veure el rei blanc, fent de mag un instant.

Vull pujar dalt del cel per fer surf amb l’estel 
fins l’estrella d’Orient que s’apaga i s’encén. 

Vull que em donis cançons i un sac ple de petons 
i un dibuix d’aquest món sense mals ni canons. 

M’agrada el Nadal, faig petons i regals.
Els carrers i els balcons, plens de llums i colors. 

M´agrada el Nadal.

M’agrada el Nadal, un pessebre com cal 
pastorets i torrons i cançons vora el foc. 

M´agrada el Nadal.

3 comentaris:

  1. Hola amics del Mas i Perera!
    Som la classe de les abelles i estem fent una prova per aprendre a deixar comentaris al bloc de música.

    ResponElimina
  2. Hola a tothom, som la classe de 3r Dracs.
    Estem fent una prova pe aprendre a deixar comentaris al bloc.

    ResponElimina
  3. Maria crec que t'has esforçat molt a canviar la lletra de la cançó es tot un detall,pero m'agradaria que fagis el mateix amb una altre cançó!!!
    EVA 4t(a) Diables.

    ResponElimina