divendres, 26 de gener del 2018

3r - WA YEAH!


Cançó: Wa yeah!
Artista: Antònia Font
Àlbum: Batiscafo Katiuscas
Any: 2006





Jo cant sa lluna i s'____________,
sa jungla i es bosc animat,
es tren, es vaixell, s'avioneta
i es teu submarí aquí __________.


Jo cant es cafè i sa ___________,
quan dius tu podries ser meu,
què sexy, que _____________i que freda,
wa yeah!


Sa ____________que passa un semàfor
i com se desmonta un _____________,
cosmètics i Margaret Astor
ja sé com s'escriu Juliette.


Jo cant sa rosa i es _____________
i moltes més coses també,
un __________________, un pistatxo,
wa yeah!


Què divertit lo que escric
quan estic ___________,
per exemple es teu cos,
es jersei destenyit,
es carrer blanc de __________,
es meu cos a damunt,
per exemple, es teu ____________
de penombra i llençols
amb es termo espenyat,
per exemple dormits ...


Jo cant sa lluna i s'______________,
sa jungla i es bosc animat,
es tren, es vaixell, s'avioneta
i es teu submarí aquí _________________.


Jo cant sa fruita __________________
i quan acabi riuré,
calàpets, nenúfars, ________________,
wa yeah!


Què divertit lo que escric... (x2)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada